Щойно хтось оформив замовлення на 2 набори Цезар
Щойно хтось оформив замовлення на Махрове простирадло Barkas 200х220см
Щойно хтось оформив замовлення на 3 рушники ЕКО 50х90 см
Щойно хтось оформив замовлення на Махрове простирадло Цезар 200х220см
Щойно хтось оформив замовлення на Постільну Білизну "Оберіг"
Щойно хтось оформив замовлення на 2 набори Білих Готельних Рушників
Щойно хтось оформив замовлення на 2 набори Монотон
Щойно хтось оформив замовлення на Простирадло на резинці
Щойно хтось оформив замовлення на 2 рушники Міладо 70х140
Щойно хтось оформив замовлення на Махровий Халат Жіночий Рожевий
Щойно хтось оформив замовлення на 2 набори Bamboo
Щойно хтось оформив замовлення на 3 набори ЕКО
Щойно хтось оформив замовлення на Плед Норка
Щойно хтось оформив замовлення на Махрове простирадло Barkas 200х220см
Щойно хтось оформив замовлення на Махровий рушник для Ніг
Давайте співпрацювати!
Бажаєте придбати наш товар оптом? Ця інформація стане у нагоді.
Клієнт:
Що ви називаєте оптом?
Parisa™:
Оптові замовлення – це замовлення від 3 000 грн за оптовими цінами.
Клієнт:
Як я можу оплатити своє замовлення?
Parisa™:
Є два варіанти:
• Отримати наложеним платежем
• На розрахунковий рахунок або банківську картку
Клієнт:
Як можна отримати оптовий прайс?
Parisa™:
Оптовий прайс Вам надійшлють наші менеджери за запитом.
Клієнт:
Як з оплатою оптових замовлень?
Parisa™:
Оптові замовлення відправляються кур'єрськими компаніями після 100% оплати.
Клієнт:
Я ще не знаю вашу компанію та не хочу сплатити наперед 100% вартості замовлення. Як бути?
Parisa™:
Є варіант наложного платежу. Але необхідна передплата 10%. Цей платіж буде гарантією того, що ви прийдете отримувати замовлення і посилка не буде повернена нам за термінами зберігання. Ці 10% будуть відмінусовані від суми замовлення.
Клієнт:
Якими перевізниками відправляєте оптові замовлення?
Parisa™:
Наразі є два варіанти:

• Нова Пошта

• Укрпошта
Клієнт:
Чи не буде моє замовлення пошкоджено при транспортуванні?
Parisa™:
Всі оптові відправлення ми, зазвичай, пакуємо у міцні картонні коробки, тому вірогідність пошкодження – мінімальна.
Клієнт:
Яку оголошену вартість посилки ви вказуєте при відправленні?
Parisa™:
Це відбувається за домовленістю з клієнтом. Все індивідуально. Хтось просить ставити повну оцінку, а хтось мінімальну.

Слід пам'ятати, що ця сума вплине на вартість доставки та на розмір компенсації перевізником у разі пошкодження/втрати вантажу.
Клієнт:
У мене залишились питання, але я не знайшов відповіді на них…
Parisa™:
Наші менеджера нададуть повну інформацію з усіх питань – просто зателефонуйте або напишіть нам на вайбер. Всі засоби зв'язку наявні у розділі «Контакти».
Made on
Tilda